Najlepsza możliwa lokalizacja

27707 / Pixabay

Jednym z głównych celów posiadania firmowej strony internetowej jest umożliwienie potencjalnym klientom szybkie znalezienie naszej firmy oraz zapoznanie się z oferowaną przez nią (bardziej lub mniej bogatą) propozycją dostępnych towarów, usług, czy też treści. Jeśli prowadzimy biuro, sklep, bloga, jakiegoś rodzaju portal internetowy (na przykład informacyjny czy też specjalistyczny)lub inną działalność, która posiada swoją siedzibę czy też występuje w formie fizycznej- jako na przykład sklep stajconarny musimy upewnić się, że nasi odwiedzający posiadają wszystkie informacje, by się tam dostać. W tym wypadku, wyświetlenie lokalizacji poprzez dodanie mapy Google jest znacznie lepszym rozwiązaniem niż wpisanie samego adresu, ponieważ pozwala od razu zdecydować się na przekierowanie do jednej z najpopularniejszych i najbardziej praktycznych usług Google’a – Google Maps.

Pomocny WordPress —-> mapa strony WordPress

Jak jednak zrobić potrzebny krok nie znając się zbytnio na informatyce?
Użytkownicy platformy WordPress mają zdecydowanie ułatwione zadanie. Zakładając, że jesteś jednym z nich, wiedz, że nie musisz ograniczać się do wklejenia kodu z Map Google. W internecie bez trudu da się znaleźć świetne wtyczki, które pozwalają nie tylko na wyświetlenie mapy, ale również oferują bardzo ciekawe rozwiązania.
Dlatego zdecyduj się na zrobienie porządnego reseachu lub oddaj wykonanie tego zadania specjaliście po prostu zwracając uwagę na taką potrzebę zajmującemu się twoją witryną informatykowi lub specjaliście SEO.